Napęd:
Łańcuchowy, od silnika do skrzyni biegów przekładnia zębata o zębach skośnych , przełożenie 41x12,7x4,8x112 od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem
Podwozie:
Rama o konstrukcji rurowo - tłoczonej. Kolo tylne zawieszone na sprężynie centralnej o skoku całkowitym 55mm. Koło przednie zawieszone na krótkich wahaczach, skok całkowity 72mm. Siodło pojedyncze typu rowerowego, schowek na narzędzia w boku ramy. Całkowita długość 1840mm, całkowita szerokość 610mm, całkowita wysokość 960mm, rozstaw osi 1200mm.
Motorower malowany był w kolorach: wiśniowa, szara, zielona,bršzowa
Koła:
Ogumienie 2,25x 23'. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 1,9 kG/cm2.
Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, z wtopiona żeliwna wkładka. Średnica bębnów 90 mm.
Instalacja elektryczna:
Źródłem prądu jest prądnico-iskrownik, umieszczony pod lewa pokrywa silnika. Sygnał dźwiękowy 2,5V, 5 W. Kąt wyprzedzania zapłonu 2,5 przed ZZ.
Pojemności:
Zbiornik 6,2 l, olej w skrzyni biegów 0,35l
Ciężar:
W stanie suchym 53 kg, obciążenie całkowite 90kg,
Zużycie paliwa:
2l/100km
Prędkość maksymalna 45 km/h
Wyposażenie:
Komplet kluczy, pompka do kół.