Dane techniczne:
Silnik:
Typu 027.3 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o nadmuchu wymuszonym przez dmuchawę. Pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,5 kW przy 5000 obr/min. Maks moment obrotowy 3,0 Nm przy 4000 obr/min
Gaźnik dla wersji 027.3:
poziomy typu
14 MC lub
Bing 1/14/206 typ SRE
lub
Typu 027.4 jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o nadmuchu wymuszonym przez dmuchawę. Pojemność skokowa 69,8cm3, Średnica cylindra 45mm, skok tłoka 44mm, mocy 2,0KW (2,8KM) przy 5200 obr/ min i stopniu sprężania 8. Maksymalny moment obrotowy to 3,5 Nm przy 5600 obr/min.
Gaźnik dla wersji 027.4:
poziomy typu
14MC lub
Bing 1/14/208 typ SRE
Skrzynia biegów:
trzybiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna. Zazębianie biegów N-1-2-3.
Przełożenie i prędkość maksymalna na poszczególnych biegach:
I bieg 2:07, 25 km/h
II bieg 1:52, 45 km/h
III bieg 1:03, 45 km/h
Sprzegło:
mokre
trzytarczowe cierne w kąpieli olejowej
lub silnik 125ccm:
typu 051 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o nadmuchu wymuszonym przez dmuchawę. Pojemność skokowa 123,0ccm, średnica cylindra 52 mm, skok tłoka 58 mm, stopień sprężania 7,5. Moc 4,2 kW przy 5600 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 8,5Nm/4000 obr/min.
Gaźnik:
poziomy typu
Bing DRA 8/18/105
Skrzynia biegów:
trzybiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna.
Sprzegło:
mokre trzytarczowe cierne w kąpieli olejowej
Napęd dla wszystkich silników:
łańcuchowy z mechanizmem różnicowym, przełożenie przekładni 14:44.
Podwozie:
rama rurowa, zawieszenie przednie, wahacz pchany - amortyzacja dwoma teleskopami , zawieszenie tylnie wachacz wleczony amortyzowany dwoma elementami gumowymi.
Koła:
ogumienie 4.40-10/4PR D56
Hamulce:
bębnowe, sterowanie - ręczne - przód, nożne tył
Instalacja elektryczna:
alternator 6V/45W, świeca F100,
lub 12V/110W świeca F100
Pojemności:
zbiornik paliwa 5dccm,
Ciężar: w zależności od wersji
Dopuszczalne obciążenie w zależności od wersji
Zużycie paliwa:
3,2 dccm/100km